Услуги за бизнес клиенти
Ако сте решили да търгувате с криптовалути като бизнес клиент, то определено сте дошли на правилното място. Altcoins.bg поддържа пълен набор от услуги за своите клиенти - юридически лица, като по-долу ще опишем по-важните неща, които трябва да знаете:
- Регистрация и верификация.
Тук процедурата преминава по същия начин, както за физическо лице. Регистрацията се прави от името на собственика (упълномощеното лице) спрямо инструкциите тук, като само най-долу избирате опцията "Юридическо лице" и въвеждате името на фирмата и Булстат-а.
След това преминавате формата за идентификация от името на собственика.
При завършена успешно верификация (инструкции тук), ние ще Ви изпратим комплект документи за попълване, който включва:
- Клиентско досие;
- Декларация за действителен собственик;
- Декларация за Видна политическа личност;
- Декларация за произход на средствата.
Попълнете ги внимателно (сканирани с подпис и печат или подписани с електронен подпис) и ги изпратете като отговор на имейла на колегите от Обслужване на клиенти.
След потвърждение на данните, профилът Ви ще може да бъде използван за покупка или продажба на всички криптовалути, които платформата предлага.
Какви възможности дава платформата за Юридически лица?
Акаунтът Ви вече е активен, но какво да правите при нас? Междуфирмените взаимоотношения трябва да се случват по фактури... Как отговаряме ние на това предизвикателство?
Фактурите за търговия с криптовалути се издават по специфичен начин и нашата платформа е изцяло пригодена да го прави автоматично. При всяка завършена поръчка за покупка, Вие ще получавате в профила си издадения документ, като вашия ангажимент е просто той да стигне до счетоводството Ви.
Търговията с криптовалути е освободена от ДДС, така че като юридическо лице не бихте имали негативи от работата си с този тип активи за запазване и повишаване на стойността на средствата си.
По-интересният момент обаче идва, когато трябва да продадете криптовалути, а ние да Ви изплатим левове.
Как да ни издадете фактура, след като досега не сте, дали няма да объркате нещо, какво точно да напишете, кой член се използва за освобождаване на сделката от ДДС и счетоводството Ви няма много опит с това... и т.н.? Това са само малка част от въпросите, които сме получавали от клиенти, които вече са регистрирани като юридическо лице в платформата.
За да улесним нашите клиенти, защото това е нашата мисия - да направим входа в криптовалутите възможно най-лесен за всички, както физически, така и юридически лица, ние създадохме възможност платформата ни да издава фактури от Ваше име.
Какво означава това?
При всяка поръчка за продажба на валута, Вие по принцип трябва да влезете в програмата си за фактури, да въведете данните от поръчката и да издадете фактура, освободена от ДДС за същата сума, която ще получите от нас.
Това обаче има своите особености и за да не се налага да ги учите Вие или вашето счетоводство да Ви вдигне таксата, защото трябва да изчете още един куп книги, документи, промени и т.н., ние сме научили нашата система да го прави за Вас!
След всяка една успешна поръчка за продажба на криптовалути, нашата система ще издаде фактурата от името на Вашата фирма, отново ще я вкара в профила Ви, като единственият ангажимент би бил да се уверите, че тази фактура ще стигне до счетоводството Ви. Това е!
Как да се възползвате?
Просто попълнете данните от снимката по-долу. Това е цялата информация, от която имаме нужда, за да започнем да издаваме фактура от Ваше име за всяка завършена поръчка за продажба на криптовалути.
Всичко са стандартни данни, като само към "Първи и последен номер на фактурите" имаме малък жокер за Вас:
Ако хартиените Ви фактури започват с цифра 0, електронните от програмата с 1, то на нас ни дайте номерация, която започва с 2,3 и т.н.
Знаете, че фактурите не трябва да се дублират, затова да използвате изцяло нова номерация за крипто дейността си е много удачен вариант. Това е! Толкова е просто!
Хубаво е да имате предвид, че криптовалутите са финансов инструмент и за тях не е задължително издаване на фактури. Само че за вашето и нашето счетоводство естествено би било по-добре всичко да е изцяло изрядно.
IBAN-ът на сметката ви се въвежда в секцията "Адреси" в настройките на вашия бизнес профил. При запазване на банковата сметка, тя автоматично ще се попълва в поръчките, за да не трябва да я търсите и вадите всеки път.
А има ли проблеми с плащанията?
Ние ще бъдем с вас по време на всяка една поръчка с целия си ресурс и съвети, така че да се уверим, че няма да има проблеми с получаването на плащанията от Вас към нас и обратно! И такива няма да има.
За кого са подходящи тези услуги?
За абсолютно всички юридически лица! Както за копачи, така и за фирми, които просто искат да влязат в криптовалутите и да инвестират част от свободните си налични средства.
Юридическите лица с голям оборот естествно могат да се възползват от специални и по-гъвкави курсове при работата си с нас. А скоро ще добавим още интересни възможности, за да затвърдим мнението, че ние сме най-доброто място за търговия с криптовалути в България както за физически, така и за юридически лица.
Естествено, ако в някакъв момент имате каквито и да е въпроси или нужда от съдействие, нашите специалисти са на Ваше разположение! Успех!